רואה חשבון להחזרי מס

יש ויכוח גדול באקדמיה האם מס גבוה משמעו תשלום מיסים מופחת יותר על ידי האוכלוסייה והאם הורדת מיסים מעלה את הצמיחה. מה שבטוח הוא שבישראל נטל המס הוא גבוה מאוד ויש רבים המשלמים חמישים אחוז ואף יותר מס על ההכנסה שלהם. על רקע זה יש לציין כי עצמאיים רבים אינם מודעים לזכויות שלהם ולכך שהם זכאים לקבל החזרי מס.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי לכם לפנות אל רואה חשבון בראשון לציון או בכל עיר אחרת ולראות האם אתם זכאים להחזרי מס. עליכם לדעת כי כך אתם יכולים לקבל אלפי שקלים ועשרות אלפי שקלים בחזרה ולכן כדאי מאוד לברר את הנושא זה. אם אתם עצמאיים אל תגידו לא ידענו ואל תוותרו על ההזדמנות הזאת לקבל מן המדינה אלפי או עשרות אלפי שקלים בחזרה.

מדוע לא כדאי לי לנסות ולקבל החזר מס לבד?

יש עצמאיים אשר חושבים כי הם יכולים לקבל החזרי מס לבד וללא עזרה של איש מקצוע וזו טעות חמורה. אם אתם ממלאים החזר מס לבד במקרה הטוב אתם לא תקבלו את כל הכסף המגיע לכם ובמקרה הרע אתם תהיו חייבים כסף למס הכנסה. 

עליכם להבין כי מילוי הטפסים של החזרי מס מחייב ידע, מומחיות ומקצועיות עצומים וכי אדם מן הישוב אשר מעולם לא למד את הנושא ולא התעסק בו ייקלע לקשיים עצומים. לכן אל תנסו למלא החזר מס לבד ותנו למומחים לעשות זאת בשבילכם וכך תוכלו לקבל את ההחזר בצורה הטובה ביותר שיש. זכרו כי מדובר פה על סכומים עצומים ולכן לא כדאי לקחת סיכון בנושא זה.

האם שכירים צריכים רואה חשבון?

עד עתה דיברנו על עצמאיים אשר יכולים לקבל החזרי מס עצומים. כעת עולה השאלה האם שכיר יכול להיעזר ברואה חשבון כמו שעצמאי יכול? אם כן אנו חייבים לציין כי רואה חשבון יכול לסייע רבות לשכיר. קודם כל אם השכיר עובד בשתי עבודות או יותר רואה החשבון יכול לבצע לו תיאום מס וזה חיסכון של אלפי שקלים.

לצד זאת אנו חייבים לציין כי רואה החשבון יכול לבחון את תשלומי המיסים של השכיר ולראות האם תואמים לחוק או שמא יש בהם טעויות. עליכם לדעת כי רשות המיסים טועה פעמים רבות וכי מאוד יכול להיות שמגיע לכם כסף בחזרה ולכן כה כדאי לכם לפנות אל רואה חשבון גם אם אתם שכירים.

אילו עוד שירותים נותן רואה חשבון?

עליכם לדעת כי רואה החשבון מסייע גם לעצמאיים וגם לשכירים אך בעיקר לחברות. כל חברה צריכה רואה חשבון ולכן יש משמעות אדירה לשאלה אל איזה רואה חשבון אתם פונים גם אם אתם בעלים של חברה ואם אתם בעלים של חברה אל תוותרו לעולם על שירותיו של רואה חשבון מומחה.

 

שתפו:

מאמרים דומים

משרד רואה חשבון בנתניה

משרד רואה חשבון במרכז העיר

כל היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר בראש ובראשונה היא הגישה למאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים. ההתבססות

מה זו משכנתא הפוכה?

אנשים מבוגרים יודעים היטב לומר: אנחנו אומנם חושבים שאנחנו שולטים במה שקורה לנו בחיים, אך בפועל זה לא תמיד כך. הרבה פעמים החיים באים ומפתיעים

Call Now Button