מיסוי נדלן: כל מה שצריך לדעת

כאשר אנחנו קונים, מוכרים או משכירים נכס נדל"ן אנחנו נדרשים לשלם על כך מיסים. אי תשלום מס על אחת מפעילויות אלו מהווה עבירת מס. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו לא עוברים על חוקי מס הנדל"ן בישראל חשוב מאוד שנתייעץ עם עורך דין מומחה לדיני מס. גם התייעצות עם איש מקצוע כמו יועץ מס או רואה חשבון תוכל לסייע לנו להבין טוב איזה מיסים בדיוק אנחנו צריכים לשלם על דירה או בית שיש לנו בבעלות פרטית.

האם כל בעל נכס משלם מס על נדל"ן?

כל בעל נכס או הרוב המכריע של בעלי הנכסים (למעט אנשים עם אחוז נכות גבוה מאוד בביטוח לאומי או נכי צה"ל שיש להם פטור או הנחה בתשלום מס על נכסי נדל"ן) חייבים לשלם מיסים על הנכס שלהם. קבלת ייעוץ משכנתא בזמן אמת של רכישת הנכס שלנו מרואה חשבון, יועץ משכנתאות ועורך דין מומחה למיסוי יכולה לסייע לנו להבין טוב יותר כמה מס נשלם על רכישת דירה או בית ראשונים.

איך אפשר להימנע ביצוע עבירות מס על נדל"ן?

חשוב מאוד שנשים לב שאנחנו נמנעים מביצוע עבירות מס על תשלום מיסי נדל"ן. ניתן להימנע מביצוע עבירות מסוג זה על ידי כך שנתייעץ עם רואה חשבון ועורך דין מיסים בנוגע לכל צעד שאנחנו עושים על תשלומי מס. כאשר אנחנו מקבלים ייעוץ מקצועי ממומחים אנחנו יכולים להרגיש בטוחים יותר שאנחנו לא עוברים על החוק ושלא נצטרך העתיד לשלם קנסות כבדים. לא תמיד ביצוע עבירות מס הוא בזדון או בכוונה תחילה, פעמים רבות ביצוע עבירות מס נובע מחוסר ידע או טעות אנוש.

האם כדאי להיות בעלים של יותר מנכס נדל"ן אחד?

השאלה האם כדאי לנו להיות בעלים של יותר מנכס נדל"ן אחד היא שאלה חשובה מאוד. כל אזרח בישראל שיש בבעלות שלו יותר מנכס נדל"ן אחד חייב לשלם מיסים בסכום גבוה יותר מאשר מי שיש לו רק נכס נדל"ן בודד. כאשר אנחנו רוצים לקנות יותר מנכס נדל"ן אחד חשוב מאוד להתייעץ עם הבנקאי שלנו ועם יועץ מס האם משתלם לנו לקנות עוד נכסים מבחינה כלכלית או לא.

בסופו של דבר, התחום של מיסוי נדל"ן הוא תחום מורכב מאוד. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו פועלים בעת רכישת נכס נדל"ן לפי החוק חשוב לעשות כל אחד מצעדי הרכישה בעזרת איש מקצוע ומומחה למיסוי נדל"ן. התייעצות עם מומחים בנושאים בהם אין לו יד ורגל יכולה לסייע לנו מאוד ולמנוע מאתנו לעשות טעויות קשות מאוד שיכולות לעלות לנו (תרתי משמע) ביוקר. בכל צעד בו אנחנו לא בטוחים בעת רכישת נכס – מומלץ לשאול מומחה ולא להתחרט אחר כך שלא שאלנו.

שתפו:

מאמרים דומים

משרד רואה חשבון בנתניה

משרד רואה חשבון במרכז העיר

כל היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר בראש ובראשונה היא הגישה למאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים. ההתבססות

מה זו משכנתא הפוכה?

אנשים מבוגרים יודעים היטב לומר: אנחנו אומנם חושבים שאנחנו שולטים במה שקורה לנו בחיים, אך בפועל זה לא תמיד כך. הרבה פעמים החיים באים ומפתיעים

Call Now Button