עורך דין מיסים לעסקאות נדלן

עיסקאות נדלן הן מה שאמנם שייך למי שעובדים בתחום, סוכני נדלן כאלו ואחרים, אבל לא פעם, כאשר אנחנו מדברים על עיסקאות נדלן אנחנו מדברים ממש על מי שכמעט 'בטעות' הגיעו לכדי עיסקה. כלומר, אנחנו כמובן לא מדברים על כך שהדברים התרחשו לגמרי בטעות, בסופו של יום מי שיש לו הוא בדרך כלל מי שעבד קשה כדי להגיע לכך, הכוונה היא שהרבה פעמים עיסקאות נדלן מתרחשות בין מי שעושים את המשא ומתן בפעם הראשונה.

בין אם אתם נמצאים בצד שרוכש את הדירה, שכן אולי אתם זוג צעיר, מי שרוכשים דירה לעת זיקנה במטרה לעבור עיר, סתם מי שמעוניינים לרכוש נכס להשקעה ומעוניינים להשקיע בכך חסכונות שנאספו אחד לאחד לאורך תקופה ארוכה. גם בצד המוכר, לא תמיד מדובר על 'כרישי נדלן' האמת היא שבדרך כלל אנחנו מדברים על מי שיש להם אולי דירה בירושה שהם מעוניינים למכור, אולי לקראת גיל הפרישה החלטתם לעבור לבית קטן יותר. מכאן שבכל מקרה אנחנו מדברים על מקח וממכר שיש בצידו תחושה של סיפוק ושמחה אפילו, אבל מטבע הדברים, ייתכן ומדובר על תחום בו אתם לא מבינים מספיק מה שמעורר לא אחת שורה ארוכה של סימני שאלה.

אתם לא היחידים שמנהלים את העיסקה

העסקה אותה אתם מנהלים אולי נראית בתחילה כמשהו שאתם עורכים בין הקונים והמוכרים, אבל האמת היא שיש לכם עוד שותפה. זו המדינה. המדינה היא החוק, היא מי שרשאית לגבות סכום מסוים מהמכירה והקניה ולדרוש אותה לעצמה. כאמור, אתם לא היחידים שמנהלים את העיסקה, אלא יש מי שנמצא שם כדי לקחת כסף בשיעור כזה או אחר.

מה שהרבה פעמים אתם לא יודעים, וודאי אם אתם לא בקיאים בתחום, שמיסים, אותו כסף שהמדינה לוקחת, הוא לא בהכרח גזרת גורל. אנחנו מדברים על מה שהוא המילה הכתובה, כלומר, שיעור המס שתשלמו נוגע להגדרות כאלו ואחרות אותן מכתיב החוק שבמצבים שונים יכולים להתפרש אחרת. כלומר, החוק הוא לעולם ההגדרה נכון לרגע בו נכתב החוק, אבל אנחנו יודעים היטב כי החיים הם לא שחור ולבן, החיים הם אוסף של מקרים שנוגעים גם בתחום האפור.

בדיוק בשביל זה קיים עורך דין מיסים לעסקאות נדלן.

מה כוללת העבודה של עורך דין מיסים לעיסקאות נדלן

העבודה של עורך הדין מתחלקת לשני חלקים מרכזיים:

  1. לעזור לכם להבין מה האפשרויות שלכם ואיך אתם יכולים להוריד את שיעור המס אותו תשלמו: מטבע הדברים ככל הנראה אתם לא מכירים את החוק לאשורו, וודאי לא בתחום מיסוי נדלן, בדיוק בשביל זה יש את בעל המקצוע שמכיר את הנושא לפני ולפנים ויכול לעזור לכם למצוא את הפרצות הקטנות בחוק שיעזרו לכם לבחור נכון יותר בסופו של דבר.
  2. ללוות אתכם בתהליך הרכישה ולעזור לכם לנהל את התקציב בצורה חכמה יותר: כל אחד שמבין בכסף מעט יודע כי לא פעם ולא פעמיים ניהול לא נכון של הכסף, אי עמידה ביעדים וכן הלאה, יכול בקלות להביא לכדור שלג שהולך ומידרדר. אם יש שם מי שרואה את הנתונים ויכול לעזור לכם, בעזרת ידע וניסיון, הסיכוי שתנהלו את העיסקה בצורה טובה יותר, עולה באופן דרמטי.

אנחנו כאן לכל שאלה או התייעצות בנושא.

שתפו:

מאמרים דומים

משרד רואה חשבון בנתניה

משרד רואה חשבון במרכז העיר

כל היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר בראש ובראשונה היא הגישה למאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים. ההתבססות

מה זו משכנתא הפוכה?

אנשים מבוגרים יודעים היטב לומר: אנחנו אומנם חושבים שאנחנו שולטים במה שקורה לנו בחיים, אך בפועל זה לא תמיד כך. הרבה פעמים החיים באים ומפתיעים

Call Now Button