תכנון פיננסי וחשיבה נכונה לגבי העתיד

תכנון פיננסי לעתיד בטוח יותר

הגעתם לשלב בחיים שבו אתם חושבים לעצמכם כיצד ניתן להתנהל ולחשוב נכון על העתיד?. תכנון פיננסי הוא המפתח לכך. תכנון פיננסי עוזר לכם להתנהל נכון כלכלית וזהו תהליך המיועד לכולם.

אז מהו תכנון פיננסי ואיך עושים זאת נכון?

תכנון פיננסי ומטרתו

רובנו, מתמודדים עם ההוצאות וההכנסות באופן יום יומי. אנחנו חושבים קדימה כיצד להתנהל נכון. התכנון יעזור לנו לשמור על יציבות כלכלית ואפילו יעזור לנו להשיג את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו. התכנון עוזר לנו לבדוק את המצב הנוכחי ולתכנן את העתיד. כשנדע זאת, נדע איך להתנהל ולפעול. איך עושים זאת?

תכנון מס

תכנון מס הוא חישוב של כל הפעילויות העסקיות והמיסים. זהו מהלך חוקי, הנועד להקטין לכם את גובה המס הכולל. תכנון המס יעשה באמצעות רואה חשבון. בתהליך זה, שנעשה על ידי גורמים מקצועיים, בודקים את כל האפשרויות האם ניתן לשלם מס מופחת. יש המון סוגי מיסים וישנה חשיבות למציאת בעל מקצוע אשר יבין, יכיר ויהיה מודע לכל הסוגים השונים.

התכנון יעשה באמצעות בדיקת צורת העסקה הרצויה, על מנת לייעל את יתרונות המס. המשקיע יצטרך להחליט האם לעבוד עם שותפים, האם כדאי לעבוד בחו"ל, איפה לבצע את הפעולות הניהוליות של החברה. התכנון יכול להיעשות באופן שונה. באמצעות מבנה העסקה הנתון ולבודד את המרכיבים בעסקה שיזכו את שיעור המס. להלן כמה דוגמאות לתכנוני מס פשוטים, שממחישות כיצד זה עובד בפועל.

פעמים רבות בעלי מניות רוצים למכור את המניות שלהם. בגלל הרפורמה שהייתה במס בשנת 2003, המכירה של המניות תחוייב במס מופחת. דוגמא נוספת, חברה משפחתית. חברה משפחתית שהמניות שלה היא של בני המשפחה. לכן, פקודת המס רואה אותה כאדם אחד. כדי להיחשב כחברה משפחתית, צריך להגיש בקשה לפקיד השומה. מבחינת המס המשפחתי, המס יחשב רק על בן המשפחה המייצג.

קופות גמל

נשמע מוכר לא? קופת גמל היא מכשיר פיננסי של השקעה וחיסכון.

קופות הגמל הפכו לדבר חסכוני לטווח ארוך, שאת הכספים ניתן למשוך רק לאחר גיל הפרישה. רק לאחרונה, קופת גמל להשקעה אושרה על ידי משרד האוצר. הקופה מאפשרת לחוסכי הכסף שצברו במשך השנים, ליהנות מקופת גמל רגילה, אך קופות גמל להשקעה, יוכלו למשוך את הכספים שחסכו בכל זמן שירצו. לא רק בגיל הפרישה. המשיכה תיעשה ישירות, מבלי לשלם עמלה.

מי יכול לפתוח קופות גמל להשקעה?

כל אדם באשר הוא, זכאי לפתוח קופה כזאת, בכל גיל שרק ירצה. בנוסף, ניתן להפקיד כל סכום העולה מ 100 ₪. ניתן להפקיד לקופה בכל זמן או בפעם אחת.

לסיום, קופות גמל להשקעה הן כלי חיסכון אטרקטיבי עבור משקיעים החושבים לטווח הקצר וגם עבור משקיעים המחושבים לטווח הארוך.

אם אתם נחשבים משקיעים, תוכלו להפקיד את הכספים בקופת הגמל, ליהנות מניהולה, לצבור תשואה ותוכלו למשוך את הכסף בכל זמן שתרצו.

 

שתפו:

מאמרים דומים

משרד רואה חשבון בנתניה

משרד רואה חשבון במרכז העיר

כל היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר היתרונות של משרד רואה חשבון במרכז העיר בראש ובראשונה היא הגישה למאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים. ההתבססות

מה זו משכנתא הפוכה?

אנשים מבוגרים יודעים היטב לומר: אנחנו אומנם חושבים שאנחנו שולטים במה שקורה לנו בחיים, אך בפועל זה לא תמיד כך. הרבה פעמים החיים באים ומפתיעים

Call Now Button